Comanda minimă

Pentru a putea valida comanda, valoarea minimă a produselor comandate (fără transport) trebuie sa fie cel puțin 30 de lei.

Confirmarea comenzii

După ce aţi finalizat comanda, noi va vom suna în cel mai scurt timp. Este obligatoriu de a răspunde la telefonul pentru confirmarea comenzii, a numelui si a adresei de destinaţie a comenzii, altfel, comanda nu va pleca de la noi. Este posibil să primiţi şi un email automat de confirmare a primirii comenzii (dar, uneori, acest lucru poate fi dezactivat de noi). Dacă emailul de confirmare a comenzii ajunge in lista de spam sau junk, vă rugăm să setaţi ca emailurile noastre să ajungă în Inbox.

Factură, certificate, instrucţiuni

În colet ar trebui să regăsiţi factura, certificatul de garanţie şi instrucţiunile de utilizare. O variantă electronică în format PDF a facturii o puteți descărca oricând și de oricâte ori doriți din contul dumneavoastră, de la rubrica "Comenzi". Pentru persoanele juridice trimitem factura pe firmă dacă la rubrica de adresă sau la observaţii aţi lăsat datele complete ale firmei.

Prețul e cu TVA sau fără?

Deoarece firma noastră nu este plătitoare de TVA, prețul afișat este cel pe care îl plătiți efectiv pentru produs, nu se mai adaugă TVA. Se mai poate adăuga costul transportului, dacă e cazul (vă rugăm să cititți mai jos).

Cum plătesc?

1. Plată ramburs la livrare

În momentul în care ridicați coletul de la curier sau de la oficiul poștal, va trebui sa achitați contravaloarea rambursului. Dacă doriți să faceți cadou unei altei persoane (care nu va achita contravaloarea produselor ramburs la livrare), comanda va trebui să o achitați înainte de livrare printr-o altă modalitate de plată.

2. Transfer bancar (Ordin de Plată)

Dacă doriţi să plătiţi prin bancă, ar trebui să ne anunţaţi de acest lucru. Alegând această modalitate de plată, comanda vă va fi livrată imediat ce banii au intrat in contul GemSale.ro. Pentru identificarea rapidă a plății, vă rugăm să aveți grijă ca numele celui care face plata să fie același nume cu care ați facut comanda și ca la obiectul plății să treceți datele de identificare a comenzii (număr comandă sau număr de factură proformă). Cel mai bine este ca, mai întâi să procesăm noi comanda, apoi să vă transmitem ce sumă trebuie platită si dvs să faceți plata.

Puteți să plătiți atât online dar si la un ghișeu Garanti Bank. Dacă plătiți la ghișeul băncii, trebuie să aveți la dumneavoastră actul de identitate. O copie a facturii nu este necesară la ghișeu, deși o puteți avea la dumneavoastră pentru orice eventualitate. Dacă lucrătorul băncii vă cere copie după factură sau orice alt act doveditor al cumpărării produselor iar dumneavoastră nu o aveți, vă rugăm să insistați, deoarece în instrucțiunile de lucru încheiate între GemSale SRL și GarantiBank nu prevăd această obligativitate. Dumneavoastră va trebui să completați Ordinul de Plată cu următoarele date:

  • Denumire beneficiar plată: SC GemSale SRL

  • Adresă beneficiar: str. Moldovei 5, Pașcani

  • Bancă beneficiar: Garanti Bank, sucursala A. Panu, Iași

  • Cont bancar IBAN: RO98 UGBI 0000 0620 0295 3RON

  • Cont bancar SWIFT: UGBIROBU
  • Registrul Comerțului: J22/2026/2008

  • Cod Unic de Înregistrare: 24114533

    Când expediem comanda și când ajunge?

    În timpul postării comenzii, va trebui să va alegeți metoda de plată.

    Dacă alegeți metoda de plata ramburs la livrare, coletul va fi pregătit și predat curierului ales de dumneavoastră în aceeași zi sau cel târziu în a doua zi lucrătoare emiterii comenzii de către dumneavoastră.

    Dacă ați ales metoda de plată prin transfer bancar, coletul va fi pregătit și va fi predat curierului ales de dumneavoastră în aceeași zi sau cel târziu în a doua zi lucrătoare confirmării plății de către bancă.

    De obicei, facem expedierea coletelor în acceași zi în care ați făcut comanda (mai ales dacă comanda este dată până în ora 14.00), dar acest lucru nu este o certitudine intotdeauna.

    Timpul de livrare către dumneavoastră, calculat din momentul predării către curierat, ar trebui sa fie cuprins între o zi și două zile dacă ați ales un curierat rapid sau între o zi și trei zile dacă ați ales Poșta Română.

    Puteți urmări traseul expedițiilor prin Urgent Cargus sau Fan Courier, introducând numărul de AWB aici: Urmarire AWB Urgent Cargus sau Urmarire AWB Fan Courier.

3. Expedieri în străinătate

Pentru expedieri în străinătate, produsele se expediază numai după ce a fost incasată plata în bancă a produselor și a transportului ales de client. Costul transportul in străinătate diferă de cel setat pe site și depinde de: țara de destinație, curierul ales și de greutatea coletului. Cel mai bine este ca, mai întâi să procesăm noi comanda, apoi să vă transmitem ce sumă trebuie platită si dvs să faceți plata.

Costul transportului

Pentru străinătate trimitem cu Poşta Română la aceste tarife: tarife poştale internaţionale Poşta.

Poșta Română - colete interne

Comenzi mai mari de 120 de lei - transport gratuit prin Poșta Română

Comenzi mai mici de 120 de lei - se adaugă 10 lei costul transportului prin Poșta Română

Transportul prin Poşta Română se înţelege că se face la adresa din Cartea de Identitate (buletin) sau o adresa la care să puteţi certifica că sunteţi proprietar sau staţi legal (flotant), conform regulilor Poştei Române. Dacă nu, coletul se va trimite la Postrestant, la Oficiul Poştal care vă este dumneavoastră mai îmdemână sa mergeţi. Serviciul POSTRESTANT costă suplimentar 1,90 lei, oricare ar fi valoarea comenzii. Pentru ridicarea coletului de la Poşta Română este necesar să vă prezentaţi obligatoriu cu un act de identitate.

Fan Courier

Comenzi mai mari de 250 de lei - transport gratuit prin Fan Courier

Comenzi mai mici de 250 de lei - se adaugă 17 lei costul transportului prin Fan Courier

Coletele se trimit în aceste condiții numai în raza de acoperire a Fan Courier, pentru localitățile aflata în afara razei de acoperire se plătește tarif suplimentar (vezi retea de acoperire).

Urgent Cargus - până la rezolvarea gravelor probleme interne la Urgent Cargus, vom refuza livrarea cu acest curier, chiar dacă îl plătiţi dvs (update 31.01.16)

Comenzi mai mari de 200 de lei - transport gratuit prin Urgent Cargus

Comenzi mai mici de 200 de lei - se adaugă 17 lei costul transportului prin Urgent Cargus

Coletele se trimit în aceste condiții numai în raza de acoperire a Urgent Cargus, pentru localitățile aflata în afara razei de acoperire se plătește tarif suplimentar (vezi retea de acoperire).

Cum obţin reduceri?

Reduceri permanente pe site-ul gemsale.ro

1. reduceri cantitative: la anumite produse sunt disponibile reduceri de preț la cumpărarea unei cantități minime de produse. Reducerea este aplicată automat de către sistem în momentul în care comandați cantitatea minimă. Reducerile sunt vizibile în pagina de descriere a produselor. Reducerea cantitativă nu este aplicată comenzilor telefonice sau pe email.

2. reduceri la transport: pentru comenzi mai mari de 120 de lei, transportul este gratuit prin Poșta Română, dacă este mai mare de 250 de lei, transportul este gratuit prin FAN Courier.

3. puncte de fidelitate: pentru fiecare comandă validă plasată la noi (comanda trebuie să aibe statusul EXPEDIATĂ, adică din momentul în care a plecat de la noi), sistemul înregistrează un anumit număr de puncte de fidelitate care depinde de valoarea comenzii. Spre exemplu, pentru 1 leu de cumpărături (numai produse, nu şi valoarea transportului) primiţi 1 punct de fidelitate (loialitate) care valorează 0,05 lei (cu alte cuvinte, aveţi 5% reducere din valoarea comenzilor date la noi, permanent, sub formă de puncte de fidelitate). Punctele de fidelitate pot fi transformate în cupoane de reducere pentru alte achiziții. Autentificați-vă (apăsați dreapta-sus unde scrie AUTENTIFICARE), apoi apăsați pe numele dvs tot din dreapta-sus (sau pe CONTUL MEU, din subsolul paginii), și apoi apăsați pe PUNCTELE MELE DE LOIALITATE. Acolo transformați punctele în cupon (vă dă un cod, adică). Acel cod îl treceți în comandă, în câmpul CUPOANE (atenție: dacă dați copy-paste, să nu copiați spații înainte sau după cod, din greșeală!). Cuponul de reducere trebuie folosit într-un an de zile de la crearea lui, apoi el se anulează. Cuponul de reducere poate fi folosit la comenzi mai mari de 150 lei. Dacă nu aveți comandă mai mare de 150 lei, nu puteți folosi punctele de fidelitate, însă sistemul le va adăuga, oricum, în cont, pentru momentul în care veți reuși să creați o comandă mai mare. Este indicat să dați comenzi numai de pe un singur cont, ca punctele de fidelitate să se acumuleze doar în acel cont. Dacă uitați parola sau adresa de email a contului, nu creați alt cont nou, ci contactați-ne, cel mai bine! (sistem implementat din mai 2014).

Exemplu de folosire puncte de fidelitate:

comanda 1 - produse în valoare de 100 lei - după expedierea comenzii veți avea 100 puncte

comanda 2 - produse în valoare de 200 lei - după expedierea comenzii veți avea 200 puncte, iar cumulate cu cele anterior: 300 puncte în total

comanda 3  - produse în valoare de minim 150 lei (obligatoriu ca să folosiţi punctele), intraţi în cont, schimbaţi cele 300 puncte de fidelitate într-un cupon (sistemul vă dă un cod) pe care îl adăugaţi la comandă în câmpul CUPOANE şi sistemul vă dă o reducere de 15 lei şi veți plati 135 lei (150 - 15 = 135 lei). După expedierea comenzii, sistemul va înregistra 135 puncte de fidelitate în total.

4. program de recomandare (sistem implentat in iulie 2014):

Poţi recomanda site-ul nostru unor prieteni. Mergi la contul tău (autentifică-te, apasă în colţ dreapta-sus pe numele tău şi apasă pe "Program de recomandare". Trebuie să le completezi numele, prenumele şi adresa de email şi să apeşi validare. În momentul în care prietenii tăi îşi creează cont la noi, va trebui să completeze în căsuţa: "Adresa de email a sponsorului" adresa de email a dumneavoastră. După ce îşi vor crea cont, la prima lor comandă, sistemul automat creează două cupoane de reducere, unul pentru el şi unul pentru dimneavoastră, în valoare de 8 lei.

Odată ce prietenii şi-au creat cont şi v-au trecut adresa de email ca sponsor, el trece imediat în categoria "Prieteni sponsorizaţi".

Dacă, după un timp, aţi vazut că prietenii dumneavoastră nu şi-au creat conturi, puteţi să le reamintiţi: mergeţi la "Prieteni în aşteptare". să îi bifaţi şi săp apăsaţi "Reamintire prieteni".

Adresele de email ale prietenilor dumneavoastră nu vor fi folosite decât de gemsale.ro pentru a le trimite recomandarea dvs (invitaţia să îşi creeze cont pe site-ul nostru), ele nu vor fi înstrăinate.

Momentan, cuponul de reducere pentru programul de sponsorizare este de 8 lei pentru fiecare prieten.

Reduceri temporare pe site-ul gemsale.ro

1. Promoții: În anumite perioade de timp, de obicei în preajma Sărbatorilor (de Crăciun, de Paşte, aniversare etc), se acordă reduceri care pot fi aplicate la anumite produse sau pe valoarea totală a comenzii. Pentru a vizualiza lista de promoţii care s-au aflat deja pe www.gemsale.ro, vă invităm sa accesaţi link-ul: Promotii-Concursuri GemSale.

2. Cupoane de reducere (Vouchere): Tot în anumite perioade de timp (de obicei de sărbatori), se acordă clienților înregistrați pe pagina noastră coduri de vouchere: coduri pe care le pot introduce la emiterea unei comenzi pentru a beneficia de reducere. Aceste vouchere pot fi acordate şi de pe alte site-uri sau diverşi terţi. Voucherele pot fi: valorice (cu o valoare fixă), sau procentuale (un anumit procent din valoarea coșului de cumpărături).

Marfă lipsă?

Înainte de a se închide pachetele, comenzile sunt verificate din nou; există 2 verificări realizate de 2 persoane diferite, înainte de a se expedia o comandă. De aceea, sunt foarte puţine şanse ca să lipsească ceva. Vă rugăm, înainte de a semnala vreo lipsă, să mai confruntaţi o data factura cu marfa. Exista posibilitatea de a vă înşela: uneori clienţii cred ca au mai comandat şi alte produse deşi nu au facut-o, uneori unele produse sau mai multe cantităţi din produse sunt puse în aceeaşi punguliţă. Însă, dacă se întâmpla aşa ceva, vă rugăm să ne înştiinţaţi de urgenţă: telefonic: 0743-940046 dar şi, obligatoriu, pe email la: office@gemsale.ro.

GemSale va verifica stocurile şi întregul proces al realizării comenzii şi vă va raspunde în cel mai scurt timp. GemSale vă va înapoia banii pentru marfa lipsă (în cont sau prin mandat poştal). De asemeni, există posibilitatea ca la următoarea comandă să puteţi plăti mai puţin. GemSale nu va trimite NICIODATĂ produsele lipsă, ci doar va restitui contravaloarea lor. ATENŢIE: În cazul în care nu găsiţi anumite produse în colet deşi apar pe factură, pentru refacerea întrgului proces este obligatoriu să păstraţi şi să returnați toate ambalajele originale, atăt elementele de protecție interioară (folii, hărtii, punguțe etc), cât și exterioară (plicuri, cutii etc).

Retur marfă

Dacă aveți vreo nemulțumire sau nelămurire legată de marfa care v-a fost livrată, cel mai bine ar fi, pentru început, să ne contactați la numărul 0743-940046 sau pe email pe adresa: office@gemsale.ro. Astfel, puteți căpăta răspunsuri la modul de rezolvare a problemei dumneavoastră.

Nu vom tolera clienţii care nu ridică comenzile de la Poştă sau de la curier, pentru un comerţ  online civilizat, vom exclude aceşti clienţi. Colaborarea cu ei poate continua în condiţiile: achitare taxe de transport tur-retur, plată în bancă înainte de trimiterea unor alte comenzi. Putem înţelege accidentele în acest sens, dar nu putem tolera nepăsarea.

Produsele achiziționate de la noi pot fi returnate fără nicio problemă, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, în condițiile legii, dacă:

- produsele sunt expediate în maxim 14 zile de la data recepționării de către dumneavoastră

- produsele returnate nu prezintă nicio urmă de deteriorare, de folosire sau de purtare. Pentru produsele care nu corespund sau care lipsesc, nu vor fi returnați banii.

- coletul a fost trimis pe cheltuiala dumneavoastră. Coletele primite cu plata ramburs la destinație vor fi refuzate.

- coletul a fost trimis pe adresa: SC GemSale SRL, OP3 CP742, Iaşi - 700780.

GemSale.ro vă va returna banii prin mandat poștal sau prin transfer bancar, în termen de 10 - 30 de zile de la data returnării produselor. De reținut: plata transportului mărfurilor, a altor cheltuieli ce implică marfa trimisă retur, cad in sarcina clientului.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Autoritatea Natională pentru Protecția Consumatorului

Telefonul consumatorului: 0800-080-999 - linie telefonică gratuită în rețeaua Romtelecom

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Iaşi Adresa: str. Toma Cozma, nr. 11, Iaşi, cod 700554,  Tel.: 0232-278.233 Fax: 0232-278.234 Email: iasi@opc.ro